på väg mot nya äventyr med lillebror

för en stund sen så ringde min lillebror och väckte mig. jag sov som en sten. däckade direkt efter att jag kommit hem igår från grandpa. vi hade lagat trerätters och även fast vi hade spelat ett parti fia med knuff så hade matkomat inte riktigt lagt sig. aja, har ändå sovit i typ 9 timmar. nu ska vi in till stan, vet inte varför men brorsan ska säkert köpa någon solskyddsgrej innan han åker till ayia napa nu på fredag. han kommer bli feting röd! aja, nu vet ni vad jag ska göra idag.. kommer nog tillbaka lite senare though. puss å kram. xoxo



underbara bilder från då jag och mina pals var på ön runt 2005. crazy times, crääääzy.

Kommentarer
Postat av: Liv

Ska Gustav till Ayia Napa!? Han kommer bli uppäten!! =P



Shit var röda vi var...hahahah!! Men det var good times <3!

2010-08-03 @ 18:01:11
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0