panik i informationsflödet

idag var jag på upprop för skolan, det är en massa grejer som måste fixas och det är tydligen en massa saker jag missat trots att jag har gått igenom webben hundra gånger. jag hatar skolstarter! det är ingen ordning alls, jag hade förväntat mig att det skulle vara färdigt med registreringar åså efter första gången (förra året) och att allt skulle bara flyta på nu, med kurser och bidrag osv, men neeej da, självklart så ska man göra om allt och inte bara en gång utan flera?! inget är samma för alla utan allt beror på om man är kursstudent eller programstudent, ja det är en enda big mess! man blir ju så klart orolig att man missat nått, tänk om jag nu inte får läsa historia till hösten pga att man missar någonting som man egentligen inte hade en aning om att man kunde missa. nej nej, ser fram emot skolan om si sådär två veckor, då är allt back to normal, hoppas jag, om jag inte missat nått förstås, då blir det sergel för hela slanten.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0