raida och kalabalik på ikea




igår besökte jag och vackra raida ikea för lite shopping. lite. betoning på lite. trodde jag, det tyckte inte raida. det slutade med att hennes saker vägde mer än 100 kg sammanlagt och allt detta ville hon att vi skulle ta på bussen. inte en chans. slutade med att vi fick flörta till oss en villig taxi som packade in allt och sedan hjälpte oss in med det i raidas lägenhet. det var en vänlig taxigubbe. väl hemma var det dags för montera och dinera, vi skruvade och skruvade och drack the och åt arabgodis, dvs dadlar och ännu mer dadlar. me like. idag har jag ont i händerna efter för mycket skruvande. men jag lovar att det var värt det, det vart så himla fint. får besöka raida sen och fota så ni får se! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0