vampires suck

YES, jag har äntligen städat klart! shit asså, jag är svettig och luktar peeeckel.. :) moahah. älsklingen sitter på tåget på väg mot flempish och när han kommer hem så ska vi laga lite köttbullar och mackaronis, mm yummie. sen blir det nog lite film och mys, ska bli roligt att se hur vi myser dock, nu när vi varken har soffa eller fåtöljer.. hmm, förslag? vi ska se vampires suck (biopremiär 18 augusti - men jag pallar inte vänta), parodi på twilight filmerna, tror den är hur kul som helst, trailern verkar lovande iaf. eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, den där MÅSTE jag se!

Va trist att ni ska flytta. Du vet väl att ni är mina favoritgrannar ;-) Jag kom hem i går. Åkte nattbuss från Malmö och sedan direkt till jobbet. Tur att man har förmågan att sova på bussar...

2010-08-10 @ 07:54:53
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0