första december


glad första december på er alla mina fina fans.. :) för att pigga upp eran dag lite extra så kör vi på en fantasilöslista som jag hittade här. ok,here wo go - total honesty nu. p.s LIV och CLAUDIA jag vill att ni gör denna lista också. såklart. :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: att min fina lillebror august kom på middag.
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov. dduuuuhhh..

Vad gjorde du för 15 min sedan: åt pizza med grandpa. underbar amore pizza från örby. the best!
Det sista du sa högt: fan vad mätt jag är!
Det senaste någon sa till dig: tack för maten, lisa.
Vad har du druckit idag: vatten och sockerfri redbull. inge cola här inte. snart 5 veckor.
Vad var det senaste du åt: amore från pizza house.
Vad var det senaste du köpte: utöver mat? hmm.. wowtid kanske. :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun. boring.
Vad är det för väder hos dig nu:
svinkallt och massa snö.
Godaste glassmaken: ben and jerrys new york super fudge chunk.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej men däremot attraktion vid första ögonkastet.
Sover du tungt: like a baby.
Drömmer du mardrömmar: bara om jag är sjuk. och om harry potter.
Trivs du med ditt jobb: delvis.
Favoritklädsel: leggings och hippiestuk.
Favoritlåt just nu: allt med glee.
Vad ser du om du tittar till höger: min walk in closet.
Vad gör dig glad just nu: tanken på att jag snart är klar med hemtentan.
Vad ska du göra härnäst: bli klar med hemtentan.
Höger eller vänsterhänt: höger såklart. bara häxor som är vänsterhänta.
Humör just nu: proppmätt.
Favoritgodis: typ choklad.
Kläder just nu: mjukisoutfit. but ofcourse.
Sommarplaner: typ hitta på roliga saker med vänner. åka till tunisien.
Hur många kuddar sover du med: typ fyra fem stycken.
Spelar du något instrument: inte nu, men jag kan spela piano.
Morgon eller nattmänniska: inget av det. är kanske en dagmänniska.
Vad är viktigast för dig: att alla mina älskade får vara friska och ett långt och lyckligt liv.
Är du kittlig: nepp.
Snarkar du: kanske om jag är förkyld, ska kolla med nizi.
Stjärntecken: virgo.
Äckligaste insekten: kackerlackan.
Längtar du mest efter just nu: JUL!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha! kul lista!!

2010-12-01 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0