god jul



det har varit dålig uppdatering. jag har varit i vemdalskoma. underbart har det varit. har typ haft telefonen avstängd och zero access till nätet. men det har varit behövligt. nu ska jag fokusera på hemtentan och skriva klart den under veckan. boken som jag har reserverat har kommit och ska hämta ut den ieftermiddag. först ska jag och farfar förbi en sväng till heron och hämta ut min precious som har återhämtat sig så pass att det är dags att komma hem efter rehaben. min dator alltså.

förresten är jag SJUKT avis på em och lejla som nu beger sig mot älskade precious liv och hong kong. vilket nyår!! själv sitter jag här halvförkyld och försöker smida planer för mig och fisken. vad ska ni göra på nyår?

imorgon ska jag och unni bege oss ut i kaoset för att försöka mellandagsshoppa. det kommer somsagt vara KAOS inne i staden. men jag ska försöka köpa mig en vinterjacka och ett par bhar. vi hörs snart igen. peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0