mina föräldrar - dag 03

morsan och mclovin.
morsan och mclovin är de bästa föräldrar man kan ha och det säger jag helt objektivt. jag känner att jag helt klart har blivit den ultimata avkomman med underbara values. om man ser det som så att gener är 50% och miljö 50% varav föräldrarnas påverkan i miljön är ca 30% så hamnar vi alltså på 80% influerat av morsan och mclovin. dessa procent har helt klart format mig till en lat men otroligt ödmjuk människa.

lat? jo det är sant jag är lat, det är en last och förmodligen en synd. borde läsa på mer om det, anyhoo.. det började med att morsan blev ett träningsfreak som bara käkade ruccola. antar att hon ville bli av med 12år av graviditetsvikt. så hon ville att jag också skulle träna, men när det kommer till morsan och jag så är det så att om morsan vill att jag ska träna då vänder jag inte det till något positivit utan jag blir istället anti. så jag slappade och käkade 200gr marabouchoklader med emelie i soffan. ljuva liv.

morsan: morsan är sjukt snygg och vältränad. hon har en insane energi som hon ibland lägger ner på helt konstiga saker typ korsord. hon tycker om allt som har med italien att göra, hmm.. kanske inte berlusconi men allt som har med romantik, musik och mat att göra. hon tycker om havet och vill ha ett lantligt torp. morsan tycker om att dansa till latinorytmer och hon tycker inte så mycket om stora örhängen. favoritfilm - förmodligen konstiga franska saker eller allt med hugh grant.

mclovin: mclovin tycker om att spela wow och andra dataspel samtidigt som han dricker iskall pepsi och trycker i sig en massa choklad. mclovin är osocial och har en annorlunda dansstil. mclovin är mysig och gosig precis som en pappa ska vara, han luktar dior aftershave och håller på med konstiga ordlekar för sig själv, typ parry hotter och spritney bears. mclovin tycker om fläsk och brunabönor. han tycker om att åka till tippen för quality time och älskar allt som har med glee att göra! mclovin tycker inte om lamm och kommunister. mclovin älskar krigsfilmer fast i smyg älskar han också allt med hugh grant.

morsan och mclovin - jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Haha sköna parents säger jag bara :-) Du borde lagt till en bild!

2010-12-15 @ 12:09:16
Postat av: Liv

LIsa! Dina föräldrar är ju precious. Och du skriver så BRA! Du borde skriva en bok. <3! LOVE

2010-12-17 @ 19:24:34
Postat av: Liv

Lisa jag behöver din adress med!! please give it to me a.s.a.p! :) PUSS

2010-12-17 @ 19:51:30
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: morsan

Härligt och äntligen återkoppling.....efter 23 långa år...!!! Hur du fick ihop procenten förstår jag inte och det är tacken efter all mattetragglande i gymnasiet och dessutom på engelska - okej, det blev kanske inte helt rätt alltid... men nästan! Regel nr 1: Morsan har alltid rätt Regel nr 2: Om det mot förmodan inte skulle vara så, så träder regel nr 1 automatiskt ikraft...!!! Det enda jag har att invända är att tolv års graviditetskilon försvann inte med ruccola, utan enbart med ..... träning!!!! Älskar dig också min underbara lilla Lisa! Puss!

2010-12-19 @ 11:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0