onsdag någon dag i december

jag har ingen dator. den dog i lördags. my precious började ryka och sen försvann ljuset. i måndags lämnade jag in den på reparation på onoff. de sa att det kommer ta en månad för min dator att komma tillbaka hem. buäääää.. jag känner mig som en halv person. en lat person för den delen med, för faktum är att jag ju egentligen har typ 40 meter till farfars dator. men anyhoo.. 

så nu förstår ni om och varför jag är frånvarande. livet känns liksom inte meningsfullt längre. en månad utan wow! jag kommer falla i glömska bland mina fellow nerds i stormscale. idag är jag lite förkyld. men jag ska upp och träna ändå. kommer gå bra tror jag. skönt ska det bli iaf. ikväll kommer claudia hit. vi ska mysa och spela nintendo. förresten sa jag att mitt nintendo är rött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0