the situation in the middle east

äntligen är datorn hemma. har så sjukt mycket jag ska göra nu bara. ladda på med massa skön musik till min mp3, installera min fin fina kamera som jag fick i julklapp av nizar, se på vampire diaries och glee samt spela en massa wow. älsklingen fick ju wrath of the lich king i julklapp av gustav så nu kan vi äntligen powerlevla upp till 80! underbart.. hur ska jag hinna skriva på min tenta?!?!?!?!

tentan handlar om situationen i mellanöstern och jag har valt två frågor, den ena behandlar arabisk nationalism och hur det kommer sig att man misslyckat med att skapa en enad arabisk samhörighet och den andra handlar om vilka sociala och politiska förutsättningar som ger upphov till ex. religiös extremism och annan politisk islam osv. mycket intressant visst? nej nu ska jag nog gotta ner mig i soffa och glo på lite 1700-1800-tals romantik. arrividertchi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0