back on track

sååå phju, nu har jag äntligen laddat upp alla bilder från vemdalen. det var ju som ni nog fattat pretty awesome, men jag har ju haft en hel del för mig dessa dagar också, och även fast de har fått prioriteras bort lite här i bloggen så är det inte glömt! hehe nehee. jag har ju trots allt brunchat med gamla grönan gänget, hunnit se alla avsnitt av glee, säsong ett och jobbat och varit på nattbio inception. så nu tycker jag vi tar och kör igen. as usual, semestern är over, bring on the bloggish!



såhär ser jag ut när jag bloggar. det är klart att man är fräsch och nyduschad, sminkad och har på sig buisnessoutfitten. det är ju en heltidssyssla! :) moahahhahahaa love my life.


Kommentarer
Postat av: Liv

Hahahahah lovelis! Skönt att du e tillbaka. Gillar bilderna från semestern Starkt, nästa år tar du med mig & Lejla också;)! <3

2010-07-31 @ 23:31:14
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0