cloverlake

idag ska vi åka hem. det har varit en kanonskön vecka full med äventyr. som ni nog har märkt så har jag inte bloggat något vidare. men det har varit så skönt med att bara ha en vecka utan internet och television. vi har fjällvandrat, fiskat och njutit av närproducerade delikatesser på mysiga cafeer och restauranger. jag har tagit massvis med bilder. men de får ni vänta på en liten sväng. först ska vi åka bil hem i ca sex timmar, och det lär ju bli en del stopp på vägen, kanske tar vi turen förbi dalarna och köper lite träskor och dalahästar. ser fram emot att komma till stockholm igen.



bilden har jag tagit härifrån, visar foto från klövsjö, där vi spenderat denna ljuvliga vecka.


Kommentarer
Postat av: Liv

And she's BACK :)!! Yess! Ser fram emot alla bilder lisi, vi hörs lite senare idag, vetifan varför jag är uppe denna omänskligt tidiga tid!! <3 LOVE

2010-07-27 @ 07:54:26
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0