lisa ♥ shrek



i lördags efter jobbet så begav vi oss, några glada och svettiga arbetskamrater för att se shrek 4 på nattbion. vi laddade upp med popcorn och jag hann till och med duscha en liten snabbis. det var så stört varmt! filmen var helt underbar och verkligen wonderful i 3D, jag var lite orolig först att jag skulle bli illamående som under en christmas carol, men det gick fin fint. filmen var rolig och underhållande, fattar inte varför jag inte sett trean, jag älskar ju shrek! ni måste gå och se den! promise!

förresten tack för era fina krya på mig hälsningar, ni är guld. känner mig piggare idag. fast det är nog tack vare akon! OH AFRICA!

Kommentarer
Postat av: Liv

Ohhh Lisaaaa!! Den vill jag verkligen SE! Gillar du den gillar jag den! Och jag älskade trean: Rapunzel! Rapunzel! Let down your beautiful EXTENSIONS!! Hhhhahahah. Du måste ju se den helt enkelt :) LOVE saknar dig också!

2010-07-15 @ 18:10:13
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj!

Jag mår bättre dag för dag, men det går långsamt. Igår var jag ute för första gången på 2 veckor! Jag och min man gick till centrum och tog en fika. Det gick långsamt, men det gick =)

Ha en bra dag!

Kram A

2010-07-19 @ 10:27:04
URL: http://frutunisien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0