makrill i tomatsås


vaknar som vanligt av borrmaskiner och grävskopor. känns som att kroppen skulle behöva typ tre dygns återhämtning av en natt av dålig sömn, helt sjukt hur off pitch man känner sig. idag är det jobb igen, ett underbart pass från 14 till 22. känner mig sliten men det ska nog gå bra, det är ju trots allt lite sämre väder idag så det kanske inte känns som en bastu i växthuset.  ska trycka i mig lite mackor nu med makrill. hahaha tänker alltid på lejla då jag äter makrill, det var på cypern hon introducerade mig till magin. haha. kärlek.


Kommentarer
Postat av: Palmira

Sämre väder idag? Vart bor du egentligen? haha

2010-07-05 @ 15:12:36
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Liv

Tack för tipsen, honey!! Vet inte hur jag ska göra, känns som jag skulle bli tvungen att göra en helt ny blogg då.. gaaanska mycket jobb. Så vi får se hur det blir =) Kanske dumt ändå.. Bra att ha kvar svenskan med =)! Vi får bolla, som du sa <3!! PUSS

2010-07-05 @ 15:57:49
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Lejla

åhh lisa, det är massa massa kärlek! me love precious! <3

2010-07-05 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0