men var "parkerar" man chamsiin på hötorget?

hahha. vad roliga ni är.. :) jag tänker inte säga vem det var, kan ju inte hänga ut mina kunder.. :P haha.. jag ser löpsedlarna framför mig: miljonär köper rabattkort på Sergel, lisa talar ut. hahahaha.. :) trodde ni kunde tolka det med bilden, bara julian som var ganska nära.. :P hahaha.. men nog om det.

idag hade jag en ny celeb i min kassa, kanske borde skapa en ny kategori på bloggen, gissa celebn.. .:) haha roligt. han var på shrek med en liten pojke och de handlade en shrek meny... :) hahaha. intresseklubben antecknar. iaf. så han har typ varit med i sveriges dyraste mediaproduktion och filmat bland annat i marocko. jag pratar ju såklart om arn, och ja han såg bra ut i verkligheten också.

men det slår inte mitt möte med fredde "lillsnorre". då var jag ju starstruck i en vecka typ, sjabblade bort beställningar, kallsvettades och mitt huvud ekade med hem till midgård quotes i flera timmar. det var ett golden moment, ungefär som det då jag fick staffan olssons autograf på en hammarbyhandbolls match..





Kommentarer
Postat av: sulf

muppet-lisa

2010-07-08 @ 12:46:00
Postat av: Liv

haha lisa <3 !!!

2010-07-09 @ 11:32:35
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0