back to my kind of roots



dessa vilja ha. i den här färgen, c'est tout! en redigt klassisk mohedasandal. men varför ska de vara så förbannat dyra. ja menar det är ju bara att glömma att man kanske kan hitta dessa för under femhundringen. och om jag ska vänta tills jag har råd att köpa skor för mer än 99 så är det förmodligen redan vinter och heelt fel period för dessa precious. aja, jag får önska mig i födelsedagspresent om inte annat. och då i slutet av augusti så ska jag banne mig köra på dessa ända fram till november, med ett part söta spetsstrumpor i förstås. ;) katjching.

Kommentarer
Postat av: Liv

Hahaha! Sötnos. <3 Du skulle vara precious i dom!!!!!

2010-06-18 @ 15:10:30
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0