dagen då jag blev en tomat





dagen då jag blev en tomat utspelade sig på denna plats. detta syndens näste! jag lade mig i godan ro i det frodiga gröngräset och läste lite romantik i dead as dark medan solen sken. underbart var det. skönt och uppfriskande. tills tre timmar efter att jag kommit hem. då jag röd som en tomat/harissa ser att halva min kropp är missfärgad. för som vanligt med mig så är det inte en jämn röd bränna, nej inte ens det kan jag få. jag får en ojämn. jag var röd lite här och där. eller som min älskling så vänligt påpekade "där är du rosa, där är du lite orange, är du lila där?" hmm. vänligt. nu har brännan iaf gått ner och jag har lärt mig en läxa. ska man ut i solen så ska man banne mig göra det på rätt sätt, dvs med solskyddsfaktor typ 100.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0