dead until dark



nu läser jag dead until dark. men det har jag nog redan sagt. visst föredrar ni min bok kategori på sommaren. för då är det ju inte lika mycket kurslitteratur som läses. :) hehe. nåja, dead until dark, jag var först besviken på engelskan, hade velat ha med sydstatsdialekt och sen blev jag chockad av att texten var så stor, det blev att kännas som om man var typ 12 och precis skulle börja läsa "tonårsböcker", hmm är detta en sån bok? nu slår det mig, ve och fasa. anyhoo. den är ju ganska erotisk så det kanske inte rekommenderas för tolvåringar. hahaha.. :) den handlar om sookie stockhouse, äh who am i kidding, ni har ju alla redan sett typ alla säsonger av true blood iaf. iaf så är den lättläst och thrilling. så läs den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som läser böcker. Själv tittar jag bara på tv. :D

2010-06-25 @ 01:30:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0