dear john



ni är dåliga på att kommentera( förutom du då liv, mitt trognaste fan), måste jag börja provocera er för att ni ska börja skriva? var ska jag börja i sånna fall, jag har tänkt på det här, jag kanske inte har några kontroversiella åsikter, eller är det så att man inte vet om att man har det försen man möter någon med annan synvinkel?

idag har jag jobbat från klockan 10.45 till 17.20. de första timmarna kände jag mig som en zombie, behövde några rejäla skopor sodavatten för att piggna till, övervägde att hälla det i ögonen istället för i munnen, men jag lät bli. ivan kom och mötte mig efter jobbet vi begav oss till tacobar och delade på en nachotallrik. det var sjukt mumsigt men väldigt osexigt. haha. vi snackade lite om igår, idag och imorgon sen kom hans vackra pojke victor och tillsammans begav vi oss tillbaka till sergel för lite mys i biomörkret.

vi såg dear john, och den var väl sådär. hmm. inte så bra som jag hade förväntat mig, var så deppig av den. det hände ju typ ingenting positivt i filmen och man bara väntade på att någon skulle dö. så inte så upplyftande med andra ord, sen är ju channing tatum typ babe of the millenium så det var ju iaf prisvärt. :)

efteråt mötte vi upp min haout och ivan och hans victor åkte iväg med tunnelbanan. vi promenerade till pendeln och nu sitter vi hemma och nizar styckar en HEL lax som han övertalade mig att vi skulle äta upp, spännande. vad ska ni göra ikväll?


kärlek

Kommentarer
Postat av: Liv

LISA! Gillade du inte Dear John? Oh I love it! Mycket tack vare tatum, of course. Men KYSSEN I REGNET LISAA! Såååå fin =) !!! Hhahah skrattade rakt ut när jag läste ditt inlägg om älsklingen och laxen. Shit vilken bjässe-fisk. Godaste som finns, förstår att han inte är så förtjust i fiskpinnar & fiskbullar...vad är procenthalten fisk i dem egentligen??? ;) hehehe. Längtar tills jag hälsar på!! PUSS

2010-06-22 @ 12:59:47
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0