god morgon i solskenet på fjortonde våningen



ja. sol idag igen. det blir faktiskt shorts idag till skolan. Jag ska hänga lite med gruppen och komplettera lite på arbetet. det ska ju vara inne på torsdag och jag vill helst kunna göra klart det idag så att man kan njuta lite av lediga dagar innan jobbet börjar med fullt ös.

jag sov som en prinsessa i natt. jag har en teori om att det går utmärkt att sova med öppet fönster eftersom myggorna inte orkar flyga upp till fjortonde våningen. :) det har ju funkat hitills. får se om det går lika bra om en månad. idag är det måndag, ja som sagt. på onsdag kommer skönheterna em och herman hit. trevligt. får se vad vi ska hitta på då.


nu ska jag skriva lite manus och sen ska jag kuta till skolan och trakassera kattis lite. hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Liv

LISAA! <3 DU ÄR VÄLKOMMEN TILL HONG KONG PRECIS NÄR DU VILL! TOK! FY VAD KUL DET SKULLE VARA =)!



Åh vi har inte längre någon sol. Ser fram emot första manus-korret! ;) Puss!

2010-06-07 @ 23:58:30
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0