idag hoppas jag på att liv blir riktigt röd - nej vadå? jag är inte bitter.

igår hade jag och liv en helt underbar dag, den innehöll det mesta. och vi hade så himla roligt. önskar att du bodde här upp med mej. i mitt lilla vardagsrum. :) vi har fotat en massor från gårdagen och eclipse översteg till och med förväntningarna. jag kommer skriva mer om det sen. nu ska vi nämnligen käka lite frukost och sen blir det en tur till stan och ett saftigt jobbpass medan livan och elin beger sig till skärgården för att bättra på brännan och njuta ett glas rosé eller två på någon mysig skärgårdskrog.


Kommentarer
Postat av: Liv

lovelis...<3



saknar dig redan duue! hur har du det nu? inga uppdateringar?

böckerna gick hem, tack så mycket för hjälpen där =)!!

2010-07-01 @ 22:21:56
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0