inspiration



(såhär glad blev jag typ. jag vill tacka mina föräldrar som alltid ställt upp för mig, min pojkvän, mina vänner... osv.)


idag inspireras jag av mig själv. jag är så himla grym helt enkelt. och inte typ tengil-grym utan så himla överintelligent-bäst på allt jag gör-grym. igår fick vi tillbaka tenta resultatet och jag sa ju till de flesta att det gick åt helvete. det kändes så. det var första gången jag lämnat frågor tomma och i ren protest bara rest mig upp och gått. tänkte ungefär 800 gr den dan att aja, det gick åt helvete, får väl ta en omtenta då och fy vad jag hatar marknadsföringskit. osv.

som sagt, igår så skickar jenny ett sms till mej, det står, har hört rykten om att tentaresultaten är uppe. damn jag bad nizar stänga av heroes och kutade från sovrummet till vardagsrumet för att plugga-in internetsladden. jag väntade och väntade. nizar satt med spänning och försökte analysera mina ansiktsuttryck. jag fick upp sidan, loggade in och hittade filen med resultaten. jag klickade och sedan började en febril jakt ta sin början, var är mitt personnummer...

men där fanns det. det stod ju klart och tydligt VG. jag kunde inte förstå det, var tvungen att hämta mitt pass och dubbelkolla siffrorna, jo jag är född då. nizar fick komma och kontrollera ifall jag hade blivit temporäry blind. men så var det ju inte. så då dök två tankar upp i mitt huvud. HUR FAN HAR DEN HÄR PERSONEN RÄTTAT? och ÄH SKIT SAMMA, JAG ÄR BÄST!!!!

Kommentarer
Postat av: Liv

ÅÅh LISA! GRYMT JOBBAT! =)

2010-06-08 @ 18:48:30
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Ja Lisa du e bäst! Grattis!

2010-06-09 @ 14:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0