kronprinsessbröllop



idag antar jag att det kommer vara lugnt på jobbet. för idag gifter sig nämligen kronprinsessan. igår var det kalabalik utanför mitt jobb eftersom alla kungligheter och typ alla adel och annat important people befanns sig på konsert i konserhuset. damn it det var poliser på alla tak och hästar och folk som trängdes vid stängslet i flera timmar. tur att jag fick betalt för att bevittna kaoset.. :) prinsessan var iaf otroligt vacker i sin klänning och madeleine likaså. hann dock inte se madeleine eftersom jag var tvungen att ta insläppet då. typiskt, men julian var lycklig iaf. de begav sig hem mot slottet lagom då vi stängde biografen och julian var noga med att påpeka att de förmodligen inte skulle på efterfest på operakällaren eftersom prinsessan typ måste gå up as-tidigt eftersom hon ska ha en lång dag idag. :) tack iaf ni härliga människor som stannade kvar med mej och upplevde rabalderna. att jobba till tolv vart helt plötsligt så mycket roligare.

just det ja, alla lycka till victoria och daniel, hoppas att ni får lite sol på bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0