Lisa listar: roliga komedier

det var väl på tiden att det kom en liten lista igen. jajamensan. å denna gång blir det roliga komedier. underbart. vi behöver väl alla lite skratt då och då. right. Det finns verkligen komedier som är så otroligt dåliga att man liksom får ont i magen, typ alla american pie och typ white chicks. men sen har vi de där guldkorna som är lite utöver det vanliga. som man kan titta på om och om och om igen utan att tröttna på. de som man borde rekommendera om man vill få ett stabilt sexpack. så här är mina tips till er, se dessa istället för att träna, för dessa ger er garanterat magmuskler och träningsvärk.

1. Monty python - Life of Brian/The holy grail
2. The full monty
3. Forgetting Sarah Marshall
4. Napoleon dynamite
5. Blades of glory

Bubblare: Some like it hot!
Vilken film tycker du är roligast?




hahahah, jag typ dör lite av skratt bara av att påminnas om filmerna. :) precious. ett tydligt tecken angående min humor är att jag är lite svag för britter. det måste vara deras charmigfa dialekt som gör at. absolut. forgetting sarah marshall har så himla många klockrena citat och sånger att jag nästan önskar att jag dejtade jason segel. :) haha. har ni inte sett dessa filmer så gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0