mitt bröllop ska minsann vara i sju dagar och sju nätter

jag har funderat på det här med bröllop. kanske har hon smittats av kärleksyran kring kronprinsessparet tänker ni, men nej det kan jag försäkra er om att jag inte har. det här har funnits i mitt huvud länge. iaf sen då nizar sa att han ville att vi skulle förlova oss och gifta oss inför gud, (hans gud då, jag tror ju som ni förmodligen vet inte på någon gud). eftersom nizar är en oldfashion arab så anser han att det är han som ska köpa ringarna, falla på knä och smäkta ut en arabisk ballad som ett trevligt frieri. jag hade tänkt att det inte spelar någon roll. men men. jag anser inte att bara för att man förlovar sig så måste man gifta sig inom ett år, nej. om mna vill vara förlovad i typ tio så visst. men däremot så anser jag att förlovning är seriöst och inget man gör lättvindigt, inte som typ 18åriga brudar som bara förlovar sig till höger och vänster med först bästa och sen bah "nej vi gjorde slut efter två månader, damn". hahaha.

jag vill ha ett enkelt bröllop, jag vill ha en vit bomullsklänning och en krans med blommor i håret, c'est tout. det får gärna vara utomhus, en sommar eller vår-dag. något i den stilen. kan alltså bli väldigt spännande om vi gifter oss i tunisien med andra ord. typ bröllop som vara i sju dagar och sju nätter, massa får och kossor som ska ätas upp och bruden som ska se ut som en MEGAmaräng, super pimpad i guld och juveler ( gå och göm dig p.diddy) :) jag skulle inte banga på ett orientaliskt bröllop, vilken underbar kalabalik. fast jag skippar ju som sagt nog helst hyschpyschet. :P haha. vad säger ni, skulle ni komma ner till ett bröllop i tunisien? dock vill jah påpeka att detta inte är en inbjudan, eftersom vi obviously inte är förlovade än, och med tanke på hur bra det går för min kärleks ekonomi så kommer vi nog vara oförlovade ett bra tag till.. :) hahaha. kärlek



bild från här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 10:11:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0