plyschsparkdräkt och pilatesboll

en sak som är jobbig då jag jobbar så mycket. det är att jag inte hinner med någonting annat. verkligen typ ingenting. jag blir för trött helt enkelt. jag har iaf blåst upp min pilatesboll nu och så ska jag ladda ner lite go musik och försöka komma igång lite med träningen. tror det kan göra mig piggare. iaf blir jag lite piggare av att tänka att jag ska göra det. så det måste ju vara ett steg i rätt riktning. jag kan ju absolut dra på mig min plyschsparkdräkt sen och visa några moves på pilatesbollen. det skulle ni gilla va. fota från läpparna och neråt - jaja.



sådär kommer det se ut när jag håller på.. :) hahahaha noog.

idag ska jag jobba igen. till klockan 24.. buuu.. och sen ska jag sova hemma hos mami och papi. det ska bli mysigt iaf, bara jag inte blir väckt klockan 7 typ. kill me. nej nu ska jag skriva lite på manuset och sen ska jag ner och handla lite ingredienser till en tonfiskpasta. gott.

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0