stockholm love 2010 och smaka på stockholm

ååå vad jag är sliten. jag är så trött så ni fattar inte. jag har jobbat som ett as och det är typ 100 grader varmt ute. men även fast jag och nizar sov som två sillar inatt så har jag ändå lyckats med en toppen dag. frukost hos mor och far och sedan begav vi oss på promenad. slussen ner mot gamla stan längs vattnet. Se på all hype kring stockholm love 2010. det finns en hel del. bland annat en ockelborulle om man vill prova en sådan för 25 riksdaler.

vi stannade sedan i kungsträdgården och tog en calamares med aioli från melanders. finns så mycket gott och det var soligt och varmt och fullt med sommarklädda människor i vackra långklänningar. jag har fotat en del, men nu är jag alldeles för bränd och trött för att palla lägga upp at.

jag sprang iväg till jobbet. efter det mötte jag upp emilia och nicklas vid nk. vi gick tillbaka till kungsan och emilia mumsade på ribs med bbq sås/soppa... :) riktigt underbart återseende. hann även med att få en glimt av kronprinsessan då hon swischade förbi med sin karl i en fin vagn och typ 100 hästar. kungligt.

sofia och pappa skulle vara groupisar och hänga på räcket till katie melua konsert nere vid skeppsbron. men jag var sliten och trött och ville bara hem. efter en äcklig choklad med lingonsmak så fick jag gå ända till tcentralen för att ta pendeln hem.

nu ska jag laga lite pestokyckling med min kärlek och sedan bara sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 20:33:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0