ivans elaka skratt ekar genom biosalongen

igår var jag på bio med mina boys. ivan och jag tog en burgare på donken hötorget och sen mötte vi upp john. ivan valde film det blev percy jackson and the lightening thief, en utav de sämsta filmerna i år. jamenar ok för att pierce brosnan är snygg men inte som kentaur. right.

jag skrattade tydligen under helt fel tillfällen i filmen och ivan tyckte jag var pinsam, john la in en hel del spydiga kommentarer och vissa tillfällen ville vi bara gå därifrån, ät en lotusblomma. när filmen äntligen var slut så la ivan av ett skratt som säkert varade i 45 min, han hade sin elaka fladdermus min och såg ut som om han under hela tiden vetat om att filmen var den sämsta ever made. tror min ena trumhinna är död eller så har jag blivit lite galen för när det är helt tyst runt omkring mej så kan jag fortfarande höra ivans skratt eka. nej nu måste jag få tyst på det. ska spela lite hiphop. cha cha bitches.

Kommentarer
Postat av: Liv

HAHAHHAHAHAHA! Roooligt inlägg! Kan se ivans min framför mig! SKrattade rätt ut när jag läste om det!! Lööövely. Saknar dig

2010-03-13 @ 10:19:14
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0