my three things



Tre saker jag inte förstår mig på:
tunisiers tidsuppfattning, dagens salstenta (whats with all the sneaky question???), min tvätt-tid imorgonbitti 08.30 (vad tänkte jag?)
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: kamera, armband från kambodja, marockans kokbok.
Tre saker jag gjort idag: skrivit salstenta, kollat på sex&thecity och ätit currykycklingciabatta.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig med nizar på en strand på kerkennah, skrivit ett flertal historiska romaner som sedan blir film, skaffa mig ett fint hus vid en skog vid ett hav eller sjö.
Tre saker jag kan: film, kärlek (hoppas jag), cyniska och bittra kommentarer
Tre saker jag inte kan: arabiska (ok, lite), gå ner i spagat, sluta titta på sexandthecity.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: river flows
in you - yarumi, spring - vivaldi, lady gaga!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: arabiska, balett och laga brique.

Tre favoriträtter: florence duma dip, sushi och mamma lasagne.
Tre saker jag läser: outlander, breaking dawn och kurslitteratur.
Tre saker jag skulle vilja ha: en walkincloset, andra delen i outlanderserien, en fem månaders semester till tunisien.

vad säger du om dina tre?
emilia och liv

Kommentarer
Postat av: Liv

haha lisaa! goding =) kommer en lista imorgon ;) KYSSE

2010-03-24 @ 23:51:42
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0