skaldjursbuffe och baci på montis




jag har haft en underbar helg. trots att min tenta närmar sig så har jag helt kunnat slappna av och bara njuta av denna helg. i fredags njöt jag av sushi och sex and the city.

 igår (lördag) åkte jag och nizar till söder för en promenad i det fina vädret som avslutades med fika på tullys, med världens godaste chokladtårta. vi åkte hem till mami och papi för lite skaldjursbuffe och det var himmelskt med alla musslor, räkor, havskräftor och hummrar. efter spelade vi wii och hade femkamp som august vann. och sen avnjöts ben&jerrys. vi kom hem vid 12 tiden och somnade efter lite läsning i min nya bok, outlander.

 idag har snön fallit från himlen men jag begav mig ändå hem till söder för att ha lite familjegathering. det var stimmigt som vanligt men gott med rostbiff, portersås och potatisgratäng. tillsammans med mami,papi och gustav åkte jag in till stan för att handla en försenad födelsedagspresent till mon amour och vi fikade med glass och caffe latte på montis.

"if you ask a toad what beauty is, he will say it is his toad wife."

Kommentarer
Postat av: emilia

Lisa, skaldjursbuffé?! Nu blev jag inte alls avis. Som tur är så snöar det ej i Skaune, men däremot vräker det idag ned regn. fast det är ganska mysigt när man är hundvakt och inomhus! Puss!

2010-03-23 @ 09:09:58
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Daniel

gott :)

2010-03-23 @ 09:29:06
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0