sorry cant talk right now

jag har inget liv. det finns liksom inte kvar. min kropp är den utav en 80åring och jag har headaches och halsonts och snuvisch. blöööö. jag jobbade i 12 timmar igår, dvs jag åkte hemifrån vid nio och var hemma igen vid 24. jag hade stått i godis hela dagen och redan vid klockan 17 var mina fötter svullna och in pain. efter att jag stigit av pendeln så ville jag och övervägde starkt att ringa till nizar så att han skulle komma och bära hem mej. thats right.

gick och la mig direkt och nu har jag pain i ryggen, benen och fötterna u name it.. jag har även dragit på mej en mega förkylning (igen) och låg och slemmade brutalt hela natten. skönt att jag iaf inte behövde gå upp försen vid 10. skolan börjar kl 12 idag och slutar kl 18, im gonna kill myself. det ser inte bättre ut imånn direkt och torsdag och fredag har jag nya heldagar (12timmars) på sf.

sammanfattning: i love my life

Kommentarer
Postat av: Liv

i love you. saknar dig lisi slår en pling imorgon <3 Löve

2010-03-31 @ 23:35:44
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0