time fly by

det känns som att det vore söndag idag, jag har hunnit med så mycket de senaste två dagarna att det känns som att det gått fyra. i tisdags var jag på personalmöte på sergel och sen mötte jag upp claudia för att besöka biomörkret och se på precious, verkligen en sevärd film! solen strålade och man kunde lätt suttit en timma eller två på konserthallen trappan men det blev en sväng förbi någon party butik och lite second hand. åkte hem till söder och studerade flitigt i en timma eller två och sen åt vi fisk och drack gott, torrt vitt vin. framåt åtta tiden åkte vi till sergel för att beskåda avatar (again), varken mami, papi, moussie eller unni hade sett den så nu var det banne mej på tiden.

 igår lunchade jag med vackra solange nere på casa blanca vi pratade om väder och vind och vid två tiden begav jag mig hemmåt, läste i några timmar, sov i typ en halv timma! och hade sedan skoissues i typ flera timmar. kom dock äntligen iväg på personalfesten, fast utan höga klackar. vi mötte upp på sergel och åkte sen alla tillsammans till mariatorget. god mat och trevligt sällskap och framåt midnatt så var det nästan bara serglar kvar. vi ägde da dancefloor med ladygaga och blackeyedpeas, eller ja gabriel ägde dansgolvet så att säga. jag hann med tåget hem och sen somnade jag som en liten sten i mon amours armar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0