ångest

nu borde jag egentligen vara på söder. hänga på en solig balkong och umgås med min precious mami som ska iväg hela helgen och springa götet runt. men det är jag inte, för efter grillningen med farfar så påminde samvetet mig, det sa: "åååå lisa du måste pluggaaa!! för du har tenta nästa vecka och du jobbar HELA helgen.!!" så jag gick hem å nu sitter jag här och mina litteraturanteckningar stirrar elakt på mig, men det kan inte hjälpas. jag vill klara denna tenta så jag slipper ta tag iat i augusti. hmm.. tricky tricky, varför är skolan öppen då det är så fint väder???

Kommentarer
Postat av: Liv

LISA! Bra jobbat. Fortsätt kämpa med tentan, kommer vara värt det i slutändan! Det blir fler soliga dagar, i promise! SItter på tåget mot norrland (icke uppsala, haha, men bollnäs!) har packat & stirrat runt en del är därför jag inte hört av mig.. slår en pling när jag är hemma igen <3 Kyss babyyy lycka till med plugget!!

2010-05-20 @ 19:34:51
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0