dags för terminens sista tenta

jahapp då var det 9 timmar till i skolan. jag har verkligen pluggat ihjäl både mej själv och kattis och claudia inför denna tenta. :) nu hoppas jag att det kommer gå vägen, men som vanligt är jag mycket tvivelsam. tentan börjar imånn klockan 9 så jag är väl klar vid 12 typ, kommer säkert sitta hela tiden ut. party. 

nu ska jag diska och sen ska jag laga lite pestokyckling. ska storkoka så att vi har så det räcker till hela veckan! budgettips! oooh yeah.. funderar starkt på att typ titta på en film och slö plugga lite till. tror inte att jag kommer orka traggla hela natten inte för att det lär ge mej någonting iaf men ändå. får hoppas på den allsmäktige att ge mej bra frågor imorgon helt enkelt.

Hur brukar ni göra? sitter ni hela natten eller tar ni det lugnt kvällen innan och hoppas på att det redan satt sig innanför pannan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0