gålö, grillning och årets första dopp!





 i lördags blev det ännu en picknick med äventyr. vi begav oss mot gålö (favoriten) för att sola och bada. vi hade med oss mat för ett helt kompani men det var väl behövligt efter några timmars friluftande. jag är fortfarande helt bränd i hårbottnen eftersom jag missade en fläck där med solskyddskrämen.. :P det ni! och jag till och med simmade, även fast vattnet var som is och man inte fick någon luft. tre dopp blev det totalt och även nizar och gustav hoppade ner i det blå. åå vad jag längtar till sommaren. sådana här dagar ger mig mersmak. eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Mummi

Härligt och mysigt äntligen med försmak av sommaren, men det borde gå att retuschera vissa ben som syns på bordet..... Tack för ännu en underbar dag och vi ses snart igen...! Pussipuss

2010-05-18 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0