grattis bloggen 3 år

                                                         
den 21 maj firade bloggen 3 år. inte klokt vad fort tiden går! insane in the membrane för att vara lika töntig då som nu. för att fira denna bigga happeningen så ska jag ta er med på en resa i tiden

 -  det var ju detta jag skrev om då -
lindsay lohans fina hårfärg
hermanssons bikinijakter
hermanssons och mina cruisins
andreas och mitt uppbrott
mina humörsvägningar tack vare en viss mister. S
emelie. a's och mina tonfiskpastor och blades of glory
hur inspirerad jag blev av keira knightly
hur jag och molgan festade typ jämt med skumma typer från sandsbro
hur vi kollade på brokebackmountain med typ hela årgången av sam/idrott
allt mitt slit på donken

så känns det inte underbart att jag har mognat nuförtiden. skriver bara om världsfreden och andra intellektuella topics.  eller - för att sammanfatta det hela så kanske jag inte har uppdaterats så mycket jag menar...

- det är ju detta jag skriver om nu -
lindsay lohans crazy threesome fotos
mina egna bikinijakter
mina och nizars äventyr i skärgården
mina humörsvängningar tack vare underbart ekonomiskt tillstånd
claudias mormors tonfiskpasta
hur inspirerad jag är av keira knightly
hur jag inte festar över huvudtaget
hur jag tvingar ivan att kolla på spicegirls konserter på vhs
allt mitt slit på sf

så hmm jo, nog har det uppdaterats lite. eller? vad tycker ni? var det bättre förr?



 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

du har alltid varit bäst!!

2010-05-25 @ 19:00:15
Postat av: claudia

haha lisa gumman! du e bara för rolig ;) kul att du tog me lilla mig!

2010-05-26 @ 17:35:18
URL: http://claudiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0