josie and the pussycats



godmorgon sleeping beauties.. :) nu ska jag sura ner en blodgrape för att piggna till lite sen blir det skolan klockan 12 och sen ska jag direkt iväg till jobbet.. men det ser jag fram emot, för det är mitt första pass i foaje utan utbildning så det ska bli spännande..  klockan 23 ikväll får jag finbesök från växjö... älskade precïous josie kommer då hit. vi ska ha en så rolig helg, det kanske blir lite nattbio, kanske blir lite skärgård osv osv. aja hursomhelst en riktig kanon helg. vad ska ni göra i helgen? löööv

Kommentarer
Postat av: Liv

Gillar vårat blogg-community!<3

Haha blevför mätt av tacosen båda två ;) Så får vänta på bilder på face.. Hoppas ni får en riktigt mysig helg!!! Får verkligen bli skärpning på oss, både på att höras och att SES! =) KÄRLEK!

2010-05-28 @ 13:48:05
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sexig pose!!!

2010-05-29 @ 16:35:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0