Lisa listar: överskattade filmer

sååå äntligen dags för en liten lista och den här gången ska jag lista världens (eller ja det blir ju lite hollywoodiserat men aåå skit samma orka peta i detaljer!!!!) mest ÖVERSKATTADE filmer! Filmer jag inte fattar hypen med, är de ens särskilt bra, ja ok ibland men inte så där wow som man hade förväntat sig, man bah liksom: jahapp var det inte mer?, å typ varför är denna så himla poppis, är det kejsarens nya kläder eller vadå? hmm.. iaf.
Här är min topp fem med den mest överskattade på plats nummer ett...

1. The notebook
2. Coyote ugly
3. Matrix
4. Gregorys girl
5. Little miss sunshine

Bubblare: Valhalla rising, white chicks och kanske även apocalyto hmm.. mjo.. vilken film tycker du är mest överskattad?



 och jaaa jag vet att typ liv och lejla kommer döda mej.. men liv! det är faktiskt ditt fel att jag köpte coyote ugly.. det är nog bara du och ivan som gillar den? hahaha.. :) nej men iaf, the notebook.. överskattad eller vad? den är ju inte särskilt rolig, är den romatisk? hmm jo iof men iaf så den är inte särskilt sad, jag kommer ihåg när jag såg den första gången och bara förväntade mej typ världens bästa film, men nooooo...

jag tycker ju att marsden är så himla mycket snyggare, varför inte välja honom liksom? weird.. aja nu ska jag inte sitta och klanka ner på allas favvo-film, men det är min opinion, den är ju bra.. kanske inte så bra som jag hade hoppats bara.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Liv

Hahahahah! LISA! SKÄRPNING! TA TILLBAKA DET GEEENAST! SKRIVER I STORA BOKSTÄVER FÖR JAG VET INTE VART JAG SKA GÖRA AV MIN FRUSTRATION ÅT DETTA PÅHOPP PÅ VÄRLDENS FINASTE FILM. Haha =)! JAG ÄLSKAR THE NOTEBOOK! Han är såå fin, hon älskar honom sååå mycket fastän hon har en ny jättesnygg kille, man dör inside när den lille gubben gråter för att hon inte känner igen honom längre... näe lisa. du har fel! <3 men skulle gärna vilja se en lista på de 5 mest UNDERSKATTADE filmerna, plus de 5 du skulle placera på topp om DU fick bestämma =) LOVE YOU!

2010-05-26 @ 16:27:47
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0