överraskning

jag har inte orkat fota mitt superduper vackra hår än, men det kommer.. frukta inte mina kära vänner.. :) haha. nu ska jag tvätta men först ska jag avslöja att jag har gjort iordning en liten present till mina kära föräldrar. nu blir de allt nyfikna när det läser detta.. hehee.. men jag säger inte vad det är för det är en hemlis.. kanske nästa vecka. vi får se..  älskar er.

önska mej lycka till med tvätten det är typ 800 kilo.. :P jajamensan, varför tvätta en gång i veckan när man kan tvätta en gång om året??? moahhahaa..

btw, ska ni kolla på sem.2 ikväll? heja anna!





anna bergendahl - this is my life

Kommentarer
Postat av: Daniel

Klart man måste kolla!!!

Heja sweden och... Israel... den bästa gripande låten i år!!

2010-05-27 @ 16:56:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0