sex and the city 2, eurovision och djurgården

jag har haft en så underbar helg.. :) på fredagen efter skolarbetet var klart så åkte jag in till stan för att jobba lite. världens slappaste pass mellan 17 och 22... vi tio kom john och mötte mej och tillsammans strosade vi runt i staden innan vi begav oss mot centralstationen. josie kom med bussen klockna 23 och vi var hungriga och mitt huvud värkte. john bjöd på flottig mat på donken vilket var precis det jag behövde. :) och sen kutade vi förbi apoteket och inhandlade alvedon som avnjöts på öppen drottninggata.. :) bion började klockan 00. och slutade inte försen vid 02.30. vadå trött sen? efter en taxi hem somnade vi i flempish direkt.

lördagen skulle avnjutas så vi var uppe med tuppen. vi gick och handlade lite frukost och sen åkte vi in till stan. vi trotsade regn och kalla vindar, nu skulle det banne mej vara sommar med fina jeansshorts och jesussandaler! josie shoppade lite smått och gått och vi mötte upp john för en liten tur. Efter fin promenad åkte vi hem till söder och där fanns det mycket släkt. :) mormor och morfar var på besök och vi grillade och spelade wii, vi tippade även lite på eurovision och rätt bidrag vann! gillade ni tyska lena?

igår sken solen in genom fönstret så vi lagade till en mega frukost med lax och räkor! och sen åkte vi tillsammans med lillebror ut till djurgården för att bli lite bruna. vi strosade strandvägen ner och tog en glass i berzeliusparken. efter att ha följt både gustav och josefine till stationen och sagt hej då åkte jag hem till min kärlek i flemingsberg och avnjöt en melon på en filt i solen.

bilder kommer sen!


lena - satellite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0