två år

idag har jag och älsklingen varit tillsammans i ca två år. jag säger ca för det är ingen som vet exakt när vi blev "tillsammans" det var ju ingen som frågade chans direkt utan det var mer en känsla. så eftersom vi har gissat datumet efterhand så kändes idag helt rätt, vi firade även den 7:de förra året, då på en mysig restaurang med världens godaste mat i sousse i tunisien. det ska vi inte göra idag. idag är älsklingen sjuk, vilket för hans del innebär att han är tråkig och grinig och jag har headaches efter fem timmar föreläsning. vi ska iaf äta gott, fisk och potatis. kanske med någon god sås. jag har laddat med saltåvinäger chippe sen och då kanske det blir lite heroes of might and magic 3. massa kärlek till alla mina fina vänner. låt idag fyllas med kärlek och värme.


Kommentarer
Postat av: Liv

ÅH! Ni är så fina <3

2010-05-08 @ 11:03:01
URL: http://perssonliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ni är så himla fina tillsammans!! Hoppas ni fick en mysig dag, trots sjukdom och headaches... Puss!!

2010-05-11 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0