uppföljare till forever young





för en vecka sedan ungefär så fick jag finbesök. det var av min precious ivan som svängde förbi flempan. första gången sen vi flyttade in vilket var för cirka sex månaders sen men bättre sent än aldrig.. :) vi åt sushi tills vi rullade och sen kollade vi på spicegirls konsert på vhs och drömde oss bort till barndommens glada dagar..

vi började även planera för en uppföljare till min film som jag spelade in på gymnasiet. jag har redan kommit på introscenen som ska utspelas mellan liv och ivan, iof vet liv inte om det men när hon läser detta så... :) de ska iaf sjunga lady gaga och beyonces telephone och jaaaa.. jag har insett att det kommer typ ta mej tio år att spela in filmen eftersom ingen bor i samma stad typ, men sluta klaga det lööser sig.. kanske publicerar bitar av nya manuset här om ni är intresserade? och by the way, det är en ÄRA att få vara med. så det så,

 i know you love me. xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0