vakna i en bastu

idag sken solen in i mitt fönster och min frys-rädda pojkvän hade stängt fönstret under natten så det var typ en miljon grader inne i sovrummet. snacka om att vakna i en bastu! jag verkligen hoppade upp ur sängen för att kunna öppna fönstret och få lite frisk luft. nu har älsklingen gått till skolan och jag ska snart också bege mig, seminarium vid 10. håll tummarna för oss.. sen blir det hem till farfar för att luncha lite med han och unni, kanske  mon amour kommer också, hmm.. sen blir det nog att plugga lite te tentan och sen ska jag chilla hemma hos mami och papi. så det vart ju en ganska redig uppdatering för er om vad jag ska göra idag, se så.. anteckna!

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0