valborgsnatt med clash of the titans

igår jobbade jag hela dagen, ett 12timmars-pass som tog död på mina fötter. efter jobbet mötte jag och sandra upp moussie för lite "födelsedagsbio". Det blev clash of the titans som började klockan 24. haha, jag var hur trött som helst men det kändes ändå som ett vettigt alternativ till valborgsfirande med tanke på alla dryga,dräggiga och fulla människor vi såg på stan. finns det ingen åldersgräns på valborg? hmm. tål att tänkas på. nizar droppade in vid tolvtiden för lite popcorn och vi hade värsta grymma platserna, as always. filmen var bättre än förväntat och helt enkelt bra med lagom våld och splät å sånt. jag tyckte den var bra, gillade skådisarna jätte mycket och mads mikkelsen är ju helt enkelt gorgeous.


 mads mikkelsen i clash of the titans.


mads i valhalla rising.


och i king arthur. tankeställare - varför ser inte mads mikkelsen alltid ut såhär för? och varför ser inte alla "Nordbor" ut såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0