bon nuit

förlåt för min frånvaro. det ska bli bättre i promise. blink blink med bambieyes. hehe. så vad har jag då haft för mig under denna frånvaro jo det ska jag tala om för er nyfikna - alla mina fina fans.

torsdagen: zumba med solange. vi dansade så svetten rann. körde barfota vilket kändes helt rätt, men jag kände mig helt fel klädd, borde helt klart haft röd klänning med fransar och svarta stilettos, like thats gonna happen. hehe. hatar stilettos. anyhoo... var död i kroppen sen, hade ju haft tenta innan på dagen så för att pamper mig själv redigt rejält så badade jag bastu och myste med bodyshops bodybutter med mango smak. jag var nog det fräschaste ever!

fredag: jag sov som en cinderella. åkte med farfar och handlade och begav mig sedan till stan, klev dock in på h&m på drottninggatan, vilket var ett epic fail eftersom det var varmt och överbefolkat. alla som känner mig vet typ vilken klaustrofobi jag får av för varma kläder och smockat med folk (typ gina tricot under mellandagsrean, skjut mig!!!) jag gick till jobbet istället och snackade skit och drack latte. glammigt. haha. jobbet var kaos. ännu mer kaos väntade sen och sen höll jag på att frysa ihjäl då jag väntade på att nizar skulle sluta jobba. kaos (känner mig typ som laserturken nu då jag sagt/skrivit kaos typ fyra gånger.. hahahaha)

lördag: träffar moussi och gustav för en lunch och jobbar sedan resten av dagen och kvällen. ganska ohändelserik med andra ord. går på the other guys på nattbion på rigoletto med moussi och gustav sen. mysigt! åker tillsammans med nizar hem, kliver dock av en station fel på vägen hem och får gå från bandhagen ca halv 3 på natten. KALLT!

söndag: möter upp em vid södra, kaffear på baresso (stammishak) och går sedan en sväng på söder. fyndade en vit stickad tröja på humana second hand butik. love it! lunchade sedan med familjen, typ tacos och sen spelade vi intelligensspel som morsan vann (?!), åkte hem tillsammans med älsklingen och bjöd sedan farfar på restaurang. kvällen slutade med bastu och wow. kan en helg bli mer mys? (ja om man bortser från jobbet då som var kaos? hahaha..

förresten, trevligt med så många nya läsare. välkomna. vi kommer få det fantastiskt tillsammans. har ni förresten orkat läsa igenom allt? om inte, jag har fotat en massa as usual med min killer-phone, så ni kommer få se det sen istället. för er läääzy ässees.. :) kärlek.


Kommentarer
Postat av: sofia

mysig helg!

vi får höras och ta en kaffe på baresso i veckan tycker jag!!

2010-11-09 @ 07:27:41
Postat av: Anonym

Alltså vill jag bara kommentera frågetecknet vid Morsan och vinsten i intelligensspelet - som om någon skulle ha en chans mot mig...... Bara ett litet förtydligande!!!!

Kramar ändå till min älskade lilla Lisa!

2010-11-09 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0