en dröm ger åt tanken vingar

under gårdagens pass mellan 16.45 - 23 var det denna låt(rubrik) som jag konstant visslade på. fin fint ackompanjerad av oleg som försökte sig på mössens stämma. fint. :) håll dig till mufasa istället oleg! hahaha.. störtskön kille. igår var jag nätt och jämnt vaken då nizar kom hem från jobbet. jag somnade dock direkt då han klev innanför dörren, typ. vaknade nu vid elva, ska ta och laga iordning en breakfast for champions och sedan blir det av mot faluuuun. så otroligt härligt att återkomma till ens hemtrakter. andas in dalmasluft i mina lunger och bara njuta av att alla låter som hjalle och heavy. precious. så bara för ni också ska få uppleva detta med mig så kommer här ett klipp med hjalle och heavy. lyssna på det och tänk på mig. peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0