kinesiska ambassaden

hej igen. it's been a while. jag har jobbat. så.

tänkte bara titta in en snabbis och uppdatera er lite granna. jag vet att bloggen blir extra tråkig då jag jobbar, jag kom hem ca halv fyra på morgonen i fredags och halv tre igår så jag är ganska sliten under dessa jobbhelger. men i veckan som kommer så blir det andra bullar.
 
veckans planer:
- läsa ut en bok om 1800-talet.
- läsa ut en bok om världs ekonomins historia (kill me).
- hitta en mysig mini én (?!) som jag ska pynta.
- träna yoga och pilates på måndag.
- köpa en varm och mysig vinterjacka!
- planera julklappar.
- besöka amilia på mysig glöggfest.
- bege mig till falun för att fira mosters 40 år.
- powerlevla till level 45 (minst).
- besöka kinesiska ambassaden för att kolla hur det funkar med visum för tunisier.

ja det var nog allt så far, självklart har jag en massa skola också med föreläsningar och seminarier. jag ska hålla er asuppdaterade. kommer även skriva en liten bedömning på harry potterfilmen som jag såg på nattbion i fredags med unni och moussi. så stay tuned. :) kyss



grattis till förlovningen. l'amour.


Kommentarer
Postat av: sofia

ska nizi till kina??? och waht's up with all powerlevling? lisa, håll ditt wow-spelande på en normal nivå!

2010-11-22 @ 12:06:03
Postat av: Liv

YESSSSSS!!! Och vad sa kinesiska ambassaden?? Hej och välkommen?? HOPPAS det inte var några tjurig troubles nu så att ni kan komma HIT! <3 Saknar dig mitt lovelis lovely.



PS övar på franskan för fullt =P

2010-11-24 @ 06:31:41
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0