lanvin



idag när jag och farfar var och handlade så blev det inköp av två glöggisar. en vit och en röd. nu är det så himla kallt ute att man typ dör och då kommer det värma gott med varm glögg. påtalomat, på torsdag ska jag på glöggfest hos amilia, har kanske nämnt det innan, ska bli så himla mysigt.

på willys inhandlade jag även lite film, julklappspapper och en mini én. så nu ska här pyntat. ska fixa ihop fetaste spellistan på spotify sen som jag ska lägga upp här sen så ni också kan njuta te max. love it. så det ska va.

ikväll ska jag laga vitlöksgratinerade musslor. kommer bli himmelskt, vill ni ha receptet? haha ni kanske vill se resultatet först. moahaha.

kollade in h&m för lanvin, har kikat lite innan på kollektionen och det var väl inget så där riktigt wow kanske. men nu var ju allt slut i vilket fall som helst. kifkif. nej dags att ta tag i tvätten, ska städa lite också innan nizi kommer hem, visst är jag världens underbaraste charmigaste flickvän ever made! hahaha. kyss kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0