out of spirit

jag känner mig rastlös och bitter. en underbar kombination. dessutom har jag fortfarande träningsvärk sen i tisdags då jag och solange pilatades. hmm. (?!) om två timmar så kommer nizar hem. ser fram emot att träffa honom, jag saknar honom så himla mycket nu då han jobbar som en tok. ååja, nog om det.

idag har varit en lång dag. haha det lät dåligt men jag har faktiskt haft det helt underbart. efter seminariet idag så begav sig jag och mitt girlcrew (1b) oss hem till mig för lite tacos, spa-ing och les miserables. jag tror vi alla åt s mycket tacos att vi trodde att vi skulle spricka och sedan vart det matkoma för hela slanten. frågor som alltid dyker upp i mitt huvud under en tacosmiddag:

1. Varför lär jag mig aldrig hur stor mängd man ska fylla de mjuka skalen med? asså, jag tar alltid för mycket åså får man typ kasta i sig det för att man inte vill sulla. riight. upprepa: ta flera gånger istället för att fylla hela skalet första gången. ok.

2. Varför äter man sig så jvla mätt? jag kan knappt gå efter en tacosmiddag, varför kan man inte sluta äta då magen skriker stopp? hmm. tricky tricky. påminns om att jag teomed under denna måltid yttrade något om " vadå kan man äta FÖR mycket tacos???" hmm. tåls att tänka på.

anyhoo..

efter matkoman så svullade vi och spanade in liam neeson i les miserables. damn he's hot. jupp. efter en ca 30 minuter lång matkoma blev det bastu och spa. vi var så tjejiga så det finns inte. det var ansiktsmasker, hårinpackning, prat om snygga skådespelarhunkar osv. love it! efteråt målade jag naglarna och njöt av att vara bland fint sällskap.

som sagt, nu är det 2 timmar kvar tills nizar kommer hem, jag är rastlös. vad ska jag göra????? kan inte tiden gå lite fortare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0