powerlevling





jag är ledig idag. det är grymt skönt. jag ska inte röra mig från källaren är planen. jag ska kolla på en massa mysig film, spela en massa wow, komma upp till level 60 typ, haha, och sedan plugga lite. 

igår var en såndär ruggig dag, om det bara inte hade blåst så jvla mycket så kanske jag hade njutit av de vackra vita flingorna som damp ner i marken, men neeeej då! det ska ju självklart blåsa och slaska också. just my luck. kom hem efter träningen som ett blött fruset djur, inte försen efter 45 minuter kokhet, skållande dusch var jag människa igen. måste köpa varm jacka! (och inte bara panties som gör att mitt ass ser ut som en cake!) - påminnelse till mig själv!

vad ska ni göra idag? just det, jag ska göra en ny kategori. en wow-kategori. har ju en sån himla massa wowfreaks som läser min blogg så det vore väl super kul. uppdatera er med screenshots och liknande. well well. ska bara lära mig ta sånna först! hehe. nuuub.

vad ska ni göra idag? kyss kyss

Kommentarer
Postat av: Boden

ÅHHHHH vad roligt! Nagrand - here you come! flååååås

2010-11-10 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0