sista november



idag är det tisdag och sista november. klockan är exakt 10.35 och jag har redan hunnit griljera en fin fin julskinka. nu är den i ugnen och ska få fin färg. under tiden så ska jag duscha. gårdagen som var fylld med bitterhet och besvikelse, illamående samt trötthet och skit i ögat är miles away. idag känner jag mig fylld av energi och med livslust. love it! jag har kommit igång med tentan och ser faktiskt  fram emot att få sitta och skriva på den. den ska bli super!

vad mer har jag att göra denna sista november? jo ikväll kommer august hit, vi ska göra en feting söndagmiddag med kyckling och smarrig sås. kanske hinner jag och nizar upp till banken innan och hinner öppna ett konto åt honom. jag ska även betala lite räkningar. boring med necessary.

vad ska ni göra idag mina fin fina fanz?
medan ni funderar på det slänger jag in en mysig tisdagslåt.



orange caramel - magic girl

Kommentarer
Postat av: Anna Erlandsson

Vilken fin blogg du har lisa! :)

2010-11-30 @ 11:01:09
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0